Utmaning.

Emilix utmanade mig, och klart att jag nappar=)

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
- Utmana 7 personer att göra det samma, och länka till deras bloggar
Låt dom få veta att dom blivit utmanade

1. Jag är nästan pedantiskt lagd och hatar att ha oordning omkring mig,

2. Jag har ofta både tv, dator och musik på samtidigt som jag pratar i telefon... lägg till en tidning oxå och vi är hemma haha.

3. Stockholm och Tylösand är platser där jag kan koppla av och ha kul... Har haft mina absolut bästa kvällar och nätter på dessa ställen.

4. När jag var liten var jag sjukt teknikintresserad och visste alla namn, beteckningar och funktioner på nya mobiltelefoner, nu vet jag knappt vad min egen heter.

5. Har varit riktigt kär en gång i mitt liv som ni som läst bloggen från början förmodligen vet...

6. Jag älskar godis och kommer hela tiden på nya anledningar för att få äta. Samtidigt kan jag gråta av min spegelbild och spendera många timmar på gymmet som kompensation..

7. Jag älskar kläder och shoppar varje vecka.

Jag utmanar Annica och Cilla (ja, mindre än sju men strunt samma hehe)
Allmänt | |
Upp