GC dag ett.

Jag tänkte bara säga att jag har det fantatsiskt här. Har legat vid poolen sedan tio imorse. Druckit Cola light, ätit chokladglass och läst. Fått sjukt mycket färg!
När jag inte orkade sola länge tog jag en powerwalk på stranden och efter det hängde jag lite på hotellets gym.
Spanska killar är freeking hot föresten, särskilt när man spelar fotboll med dom på stranden haha.

Nu sitter jag här inne på rummet och dricker 7-up light, hade snart tänkt ta en dusch, vila lite, ta ett glas vin och sen ikväll ska vi till Playa Inglés och äta och så.

Puss darlings!
Allmänt | |
#1 - - Matilda:

Åh tusan var härligt med sol o värme! Ta med dig lite tillbaka hem så att våren kan komma hit nån gång : ) hihi. Ha en underbar vecka snygging! Puss M

#2 - - Emilix:

playa Ingles! :) OOOh!



Ska ni göra nått riktigt najs, gå på Garbos! Krogshow med sång, dans och Mat! Har 2 vänner som jobbar där! Underbart ställe! :)



Var helt nervös häromdagen, med lösenordsskyddad blogg o allt. Hjälp tänkte jag. Hur ska jag nu hitta Emelie?!



Puss o kram!

Upp