Back.

Klänningen var inte alls snygg på... för stor tyvärr så jag skulle nog tagit en 34 istället... men anyway den får åka tillbaka med till jobbet imorgon.

Jag kan ju avslöja så mycket att det är till Malmö jag ska imorgon, och efter jag gjort det jag ska göra hade jag tänkt fika med min kära kusin. Det blev tyvärr inte så eftersom han hade förhinder så istället ska jag göra några små besök. De som kommer få ta del av min närvaro stavas Monki, Lagerhouse, ABCD och någon av de H&Mbutiker som har Trendkonceptet... förmodligen Gustavs. Ahhh, ska ju inte köpa något egentligen men nu ska ju klänningen tillbaka so jaa... godkänt? Hehe.

Nu ska jag äta choklad och dricka ytterligare en chailatte, peppa mig själv och peppa Jenny... sen sooova. Försöka iallafall.

Pusss!
Allmänt | |
#1 - - Emily:

Du hörde aldrig av dig idag, din mupp!!

Upp