Söndag.

Sitter och äter frukost och tittar på High school musical 2. Idag är sista dagen jag har alla filmkanaler mm. för imorgon går mitt abonnemang ut. Dock tittar man ju inte så mycket på TV på sommaren så jag tror att det ska gå bra endå. Får se i höst vad jag ska ha istället=).

Hur som helst igår var dte sista dagen på Siesta. Började med en liten fördrink här hemma hos mig med tjejerna och sen fortsatte vi mot Linnéa. Dock höll jag mig till ett par glas champagne men det känns sjukt bra! Hade trevligt med undantaget lite olika incidenter. Röjjde som fan till bästa Hoffmaestro, grät till Kleerup och dansade till Timbuk. Slutade med en Texmextallrik och var hemma redan klockan två i min sköna säng. Bilder kommer sen=).

Nu ska jag hoppa in i duschen, idag blir det Mors dags middag på restaurang i Yngsjö med släkten. Mys.

Puss!
Allmänt | |
Upp