Onsdag.

Jaaa då har man minsann fått klagomål på att man bloggar för lite då hehe. Piiik till dig Sofia;).

Klockan är halv tolv, min mage är full med choklad och huvudet är segt som tuggummi. Somnade inte förrän 3 inatt och klockan ringde 5.45... inte mycket sömn det, men så blir det när någon speciell håller en vaken med söta sms. Och jag kan ju inte direkt säga att jag klagar;).

Hur som helst har jag jobbat 8-17, bjudit mina underbara kollegor på cupcakes med citronglasyr och köpt en klänning i ljus denim. Hade tänkt ha den på fredag i Lund men jag vet inte om den kändes helt hundra... får prova den imorgon igen annars åker den tillbaka. Efter jobbet sprang jag och hämtade de vita Conversen jag ringt och lagt undan. Ahhh så glad att jag hittade! Nu har jag fem par, och jag tror jag ska köpa antingen ett par ljusrosa eller ett par mörkrosa oxå innan jag är helt nöjd. Dessa vita var dock ett måste... passar till allt och till alla tillfällen... Typ förbrukningsvara?

Anyway sen blev jag upphämtad va mami och turen gick mot IKEA med ett stopp på Systembolaget i Älmhult. Jag hann trots att klockan var 18.02 när jag kom dit och mamma vek sig dubbel av skratt över att se sin dotter springa haha... Förstår henne haha, det är något som inte händer allt för ofta nej. Jaja det var ju för hennes skull:P

Har fått ett nytt sofföverdrag och min vita soffa är då för tillfället beige istället. Ombyte förnöjer och det är så sjukt fint!

Imorgon är det jobb 9.45 - 18, sen hem och städa, packa och bestämma fredagens kläder. Vid åtta kommer Agnes hit och då ska det mysas och kollas film. Älskade systra mi=). Med andra ord ytterligare en hektisk dag. I Love it!

Måste. Sova. Nu. Min kropp skriker efter sömn.

ZzzzZZZzzzz.
Love!
Allmänt | |
#1 - - Sofia:

Haha, du e duktig du ;) , skulle det nu vara så att klänningen åker tillbaka, skulle du kunna hänga den till mig då? :) Puss!

Upp