Torsdag.

Efter jobbet idag åkte jag till Mäxi och fyllde kylen med mat. Är ju ledig imorgon och ska ha lyxfrukost framför TVn när jag vaknat. Juice, knäcke, scones, olika pålägg, lightyoghurt, musli och massor av frukt och bär är vad som finns till mitt förfogande... klagar verkligen inte.

Har haft jordens mysigaste kväll med söta Sennon. Efter att ha ätit mackor tillsammans har hon suttit vid datorn och jag har gått runt och städat och fixat. Sen tjockade vi Hägendaz glass... både den med Oreos i och Strawberry cheesecake. Den första var godast men jag har två till i frysen att smaka så den recensionen lär ni väl få en annan dag=).

Nu ska jag städa färdigt här, byta lakan och ställa upp mina nyinköpta skulpturer. Så oroligt vackra! Sen ska jag krypa ner i min sköna säng och som sagt sova tills jag vaknar imorgon... underbart! Sen imorgon väntar ju packning osv och sen åker jag till Lund någon gång under dagen, har inte bestämt när. Vad ska ni göra på Valborg?

Pusspuss
Allmänt | |
Upp