Lista i brist på annat att blogga om hehe.

Senaste

Låt du hörde: Frank - Kent.

Film du såg: Open water.

Mat du åt: Knäckebröd och Loka päron-krusbär.

Kram: Mamma.

Puss: A.

Känslan: Rastlöshet.

Resa: Kreta.

Glädje: Fina ord från en nöjd kund igår.

Dröm: Paris.

Person du träffade: Malin.

Personen du pratade i telefon med: Emelie.

Personen du fick sms av: Mamma och pappa.

Gången du åt 7-eleven korv: I Maj efter Lady Gagas konsert eller om det var efter racet Laroy/Magenta/WhiteRoom.

Gången du var utomhus: 20.42 igår.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lördags.

Saken du köpte: Två tröjor, två armband och duschkräm igår.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Shoppinglördag med mamma.

Ska inte bli skoj att: Ligga och vara sjuk hela dagen.

Sparar till: Ingenting just nu... nyare MacBook?

Pålägg som gäller: Tonfiskröra.

Önskar att jag var bättre på: Tänka långsiktigt.

Dagens dryck: Brämhults ananas/apelsin.

Vad saknar du: Träningsmotivation.

Tre band/artister: Kent, Lady Gaga, Hoffmaestro.

Vad har du gjort idag: Sovit, vaknat och varit sjuk, ringt och sjukanmält mig och hatat det, somnat om, ätit frukost.

Brukar du svära mycket: Ja tyvärr, men i "rätt" sammanhang.

Hur tidigt stiger du upp: Runt 06.

På helgerna: 12-13.

Vad ska du göra ikväll: Laga mat, kolla på TV, mysa, sova.

Hur många timmar sover du per natt: 6-8 på vardagarna.

Vem är snyggast i världen: Zlatan eller Cam Gigandet.

Vad är det för veckodag: Tisdag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Massor av kul! Kretaresan, roliga fester och goda middagar... bla.

Favoritplagg i garderoben just nu: Har hur mycket nytt som helst som jag bara älskar.

Längd: 169.

Byter gärna garderob med: Elin Kling eller bloggaren Tjusig.

Byxa eller kjol: Byxa... eller klänning.

Senast utlästa bok: Engångsligg.

Mitt rum kan beskrivas som: Vitt, pedantiskt och SÅ Emelie.

Mig själv med tre ord (just nu): Huvudvärk, förväntansfull, lugn.

Jag tränar: För lite.

Jag ville bli när jag var liten: Justitieminister.

Allmänt | |
Upp