Lördag.

I torsdags fick frågan om jag ville vara ledig fredag (igår då alltså) och istället jobba idag lördag. Ohhh yes sa jag och såg redan torsdagskvällen bli way too much roligare än jag trodde.
Gick och fick naglarna fixade och blev som vanligt nöjd. Efter det kom Blondie och vi åkte till helsingborsgfestivalen. Käkade en kebab, gick en runda, kollade på ett av mina favvisband Hoffmaestro, tog en te på Donken och åkte hem. Älskar sånna spontana kvällar och denna blev riktigt lyckad.

Igår var jag rätt så seg hela dagen eftersom jag fortfarande är lite småsjuk. Gick runt i stan med Emelie, åkte till Donken och åt sallad till lunch. Eftermiddagen låg jag i Elins säng och vi kollade en av Bevvanboxarna slash (jag) sov. På kvällen middag hos samma familj, och när Emma skjutsat hem mig låg jag i soffan med min bok hela kvällen.

Idag har jag ju då som sagt jobbat. När jag kom hem sov jag i två timmar och det var så jääävla skönt!

Nu har jag precis gjort hemlagad lasagne och sängt ihop en kladdkaka så det blir mysmiddag i Casa Emelie ikväll. Annars är planerna ganska softa. Inte på festhumör som det se ut nu, men saker har ju ändrats förr.

Pusspuss!
Allmänt | |
Upp