Nightie.

Somnade sittandes i min stol innan och sen efter att ha provat mina nya kläder, pratat med mamma och pappa och ätit några riskex fick jag såå mycket energi. Resultatet blev städad och rensad kyl+frys+skafferi samt skåpet ovanför där jag försvarar ljuslyktor och sånnt.
Jooorå men så atte vem sa att jag var normal?;). Normal eller inte, nu har jag det iallafall ännu er pedantiskt hehe.

Måste sova nu... Jobbar 8-18.15 imorgon och har massor att göra. Lördag går i samma tecken; jobb 9.30-16.15, ska handla efter det eftersom jag typ inte har någon mat alls hemma. Katastrof, men jag hinner ju aldrig. Lördagkväll är det grillning och Eurovision. Det gör inget att Anna inte gick vidare...snarare tvärtom! Jag har faktiskt aldrig tyckt att hennes låt varit så speciellt bra.

Som sagt, sova var det. Hur det nu ska gå med gratiskonsert i sovrummet ;).

Pusspuss!


Allmänt | |
Upp