Tha weekend.

Måste säga att jag inte tyckte att Tyskland skulle vinna schlagern. Och det var hela kakan ;).

I lördags jobbade jag ju som ni redan vet, och sen stack jag och handlade mat. Riktigt nice, nu är kyl, frys och skafferi fyllda. På kvällen var jag hos la neighburs och grillade och drack vin med Emma, Linus, Lena, Elin. Så fantastisk mat! Efter det var det som sagt Eurovision och soffan som gällde. Fy faaan vad jag var sliten. Riktigt mysig och välbehövlig kväll.

Igår var jag i stugan hela dagen, var ute och åt och sådär. Mamma fick sin mors dags present... en väska från Svensk Tenn med Josef Franks manhattanmönster. Gud den är så fin att jag skulle vilja ha en likadan själv!

På kvällen var jag, Lisa och Magda och kollade på Sex and the city 2, och självklart älskade jag den. Måste se om den snart snart snart!

Bra helg som avslutades med godis och resekollande i soffan.

Puss!
Allmänt | |
Upp