Måndag.

Jag har haft en så sjukt rolig helg!

I fredags kom jag ju hem från jobbet vid 21 i vanlig ordning. Käkade nudlar, chips och drack Cola light framför Se upp för Dårarna. Slappe deluxee va! Somnade när jag själv kände för det och bara enjoyed it.

I lördags käkade jag och mamma lunch och shoppade i Kstad. Jag kom dock inte hem med så mycket... Armanis nya doft Aqua di gioa eller vad den nu heter, men detta var bara för att jag under morgonen tappade min nästan fulla Go Girlparfym i badkaret. Så jävla b!!! Nu doftar det ju iallafall gott i mitt badrum så något positivt var det väl med detta... Den nya doftar dessutom godare;).

På kvällen var jag på Linneas 25års fest och käkade FANTASTISK mat! Trodde inte att jag skulle orka dansa under kvällen för jag ville verkligen äta av allt som fanns hehe. Massor med trevligt folk, men jag bröt upp vid 22tiden och åkte till Kstad där Emelie och Kim hade fest. Mer champagne i strupen, massor av sjukt sköna människor och senare blev det utgång på Banken, som dock inte var ngn riktig hit. Men att dansa till Hang with me med Robyn kan iofs höjja vilket ställe som helst hehe.

Igår hängde jag mest med min familj, samt älskade grannarna. Fikade, åt middag, pratade, drack, myste. Kvalitetssöndag.

Kasst skrivet blogginlägg, och jag borde verkligen sova.... men ni vet hur jag är. Nätterna är min tid ;).

Mer imorgon! Denna veckan kommer bli fab!

Pusspuss!


Allmänt | |
#1 - - Cissi:

fin du är! :)

Upp