Torsdag.

Idag har jag:

* Självklart jobbat. Startat dagen med MBAmöte och tillhörande baguetter. Gått och småspanat på de ombloggade "Elin Klingbyxorna" och tror att det kan bli ett köp imorgon.

* Nästintill bestämt mig för att klippa av håret. Kortkortkort. Tänk Rihanna, eller Victoria Beckham när hon hade det som kortast.

* Råkat ladda ner ett program till min Macbook Pro och sedan fått panik när det hamnade någon toolbar i Safari. Jag är perfektionist och vill INTE ha någonting onödigt i datorn... Som tur är är det förhoppningsvis löst tack vare sis.

* Sett två program om personer med downs syndrom, och ett program om hur dels pingviner, dels citronhajar parar sig.

* Fått lönelappen och blivit sjukt glad.

* Hunnit ta en tidigare buss och därmed hunnit med ett tidigare tåg och därmed hunnit hem så jag kunde se hela Idol. Längtar tills 26/12 när jag och mina girls är på plats i Malmö Arena för fredagsfinal!

* Funderat, vridit och vänt och försökt komma fram till vad jag ska välja som 25årsprsent av de alternativ jag fått. Mycket svårt val är allt jag kan säga...  Jag har 3 veckor på mig. Ahhh!

Nu ska jag -perfektionst som jag som sagt är- betala räkningar när klockan är 12, så jag har det ur världen sen. Sen ska jag sätta på en film. Antingen The Break-up, eller Djävulen bär Prada och sedan somna till den. Ska verkligen njuta av att jag inte börjar förrän klockan 11.45 imorgon. Ahhh. Sovmorgon. Fredag. Lön och ledig helg. Kan det bli bättre???

Hoppas att ni mår bra!
Pusspuss

Allmänt | |
Upp