Denna dagen ett liv.

Köpt en långklänning som jag älskar. Pratat om Kungen med Cilla, skillnaden på bubblor i Cola light och Pepsi Max med EmelieBlond, om siamesiska tvillingar på varsitt håll med EmelieÖrebro och handat mat&flummat runt på Mäxi med Linnea. Jag har världens finaste vänner, inga tvivel om den saken. Fyllt mitt nystädade kylskåp med massor av god och nyttig mat. Druckit FunLight med melon&hallonsmak. Lagat en nagel och ventilerat livet hos Lisa. Ätit rostade mackor. Haft pirr i magen. Fått en muffin på jobbet. Varit barbent på jobbet. Lästlästläst. Tittat på älskade BigBother. Pratat med bästa killkompisen ever... (vi "firar" 10 års vänskap i augusti. Wiiieee grattis på oss I! Ska vi fira med att jag får köra din nya bil?;).)

Blablala.... det var min dag det. Dessutom är jag så fantastiskt sjukt förkyld och riktigt irriterad på det. Vill jobbajobbajobba eftersom cash is king, inte ligga hemma som ett kolli. Det enda bra med det är att man går ner i vikt dock, men faan asså nej det är inte värt det.

Ska sova bort denna snoriga näsa och imorgon ska jag hänga på låset på Apoteket för att införskaffa nässpray. jappjapp.
Puusssss älsklingar
Allmänt | |
Upp