The weekend is over for now.

Men åhh vilken trevlig helg detta har varit! En så perfekt mix av både det ena och det andra.
Jg har blivit mig själv igen... dvs fått naglarna uppbygda och håret klippt och färgat. Känner mig superfräsch! Shoppat lite men inte över sig mycket. Druckit vin, vin, vin och drinkar. Vart på födelsedagsfest hos finaste Emelie och trffat trevligt folk. Men äsch detta vet ni ju redan hehe.

Idag har jag försökt mig på att baka macaroons. Det gick inte så bra hehe. Fick slänga hälften eftersom de inte vart ordentligt bakade i ugnen. Får ge det ett nytt försök i veckan och om det inte vill sig får jag väl köra på köpta, och det är ju ganska ok det oxå ;).

Nu har jag precis lagat sjuuukaste lasagnen. Den blev så underbar och om jag inte redan vart så mätt hade jag ätit upp hela formen. Ahhh LÄNGTAR till lunchen imorgon!

Fick en kommentar ang. vilket smink jag använder så det får komma ett eget inlägg angående den saken. Stay tuned;).

Nu ska jag diska. Prova kläder. Vänta på Solsidan och planera lite smått. På tisdag är det ju min födelsedag=).

Puss gullisar!
Allmänt | |
Upp