Torsdag.

Det har vart en perfekt ledig dag idag! Trots att jag fortfarande tampats med efterdyningarna av de två senaste dagarnas migränanfall har jag passat på att både njuta och göra lite nyttigt=).
 
Sov till nio, och vaknade av värsta regn och åskvädret. Herregud vad jag älskar det! Lägenheten vart helt gråsvart av himlen och det vart så sjukt mysigt. Låg och lyssnade tills jag somnade om, och vaknade igen vid halv tolv.
 
När jag hade vaknat käkade jag stor frulle, och efter det städade jag. Sedan blev det både Maxi och Blomsterlandet så nu har jag med andra ord både fullt kylskåp, ren lägenhet och fräscha helgblommor. Fab! En fika med mamma har jag oxå hunnit med, samt några telefonsamtal.. Jodå, effektivitet kan man nog sammanfatta med.
 
Ska lägga mig tidigt, trots att jag börjar sent imorgon. Känner mig totalt slut!
Pusspuss
 

| |
Upp