27 december.

Igår spenderade jag min annandag med att jobba. Precis som alla andra år. Har faktikst aldrig varit ute på juldagen under mina tjugosex år, men det gör ingenting. Dubbelt betalt är inte att leka med det heller;). Jobbade iallafall i elva timmar igår, och sedan åkte jag hem och bara njöt i min pyjamas med Twistpåsen och TVn. Shit vilken mysig kväll. 
 
Idag är jag ledig och har fakiskt inte gjort allt för mycket av min dag hittills. Ätit lååång frulle och läst Nöjesguiden, duschat länge och nu sitter jag här i soffan iklädd tights och tisha från Acne och bara myser. Har egentligen en lång todo-list att ta tag i, men känner att den här dagen nog är behövlig för mitt välbefinnande hoho.
 
Vi hörs senare babes. Nu ska jag ta tag i lite mailande, och senare eventuellt lite "nödvändig" shopping iform av undies och parfym.
 
Later!
Puss
| |
Upp