Julafton.

Hade den bästa sådan man bara kan tänka sig igår!
Först jobb i fyra timmar och sedan hem till mamma och pappa för gröt innan Kalle. När klockan vart 15.15 låg vi i en hög i soffan och sov som stockar alla tre haha.
 
Kvällen spenderades hos mormor och morfar med nästan hela släkten enligt tradition. Massor med mat, godis, julmust och jaa.... ni vet ju hur det ser ut på julen lixom?=)
 
När det vart dags för julklapparna kan jag säga att jag blev mycket mer än nöjd! Fick bla pengar, presentkort, Tomas Saboberlocker, champagneglas från IIttala, signerad kokbok av Mobica Ahlberg och det allra bästa; en gräddvit Kitchen Aid! Preciiiis vad jag hade önskat mig! Åhhh! Nu vet ni vart i ska komma om ni vill ha bullar, scones och kakor hehe.
 
Idag sov jag till klockan 13 och det kan jag säga a det vart välbehövligt. Så sjukt trött! Har precis duschat och klätt på mig och ska strax hem till familjen för mys och mer godis och mat. Älskart
 
Hoppas att ni oxå hade en underbar gårdag och njuter av ledigheten idag.
Kärlek!
| |
Upp