Lördagslista.

Vad har du på dig? Just nu mysisar, men det är ju så tråkigt att skriva om så ni får en dagens outfit istället; Svarta jeans, vit stickad tröja i ull och svarta boots; allt från H&M. Halsduk från Burberry, väska från Mulberry och dunjacka från Moncler.

Hur mår du? Matkoma och ofantligt trött.

Vad önskar du just nu? En kitchen aid, en svart oversized ullkappa och nya boots.

Vad har du ätit idag? Frulle: Macka med salami, halv macka med ost, halv macka med nutella. Äpple/kaneljoghurt med musli och valnötter. Middag: Crostini&tapenade till förrätt, oxfilé med tomatsallad, pommes och bea till huvudrätt och päron/jordgubbsglass till dessert.

Vad ska du göra imorrn? Sova ut, se film och mysa. Sen skogspromenad och middag. Solsidan och mera mys. Typ så.

Och på måndag? Jobba, jobba, jooobba. Försöka hinna ta en tur i centret och kanske shoppa lite=).

Vem saknar du? Många och ingen.

Senaste köp? Schampo och hårspray från Davines, en ljuslykta att ha utomhus i födelsedagspresent till mormor och en finfin svart tröja på MQ.

Vad skrattade du senast åt? En bild min bästa vän la upp på Instagram.

Vad grät du senast åt? Ingenting specifikt, men tidigare idag när jag vart övertrött och känslig.

Vem sov du senast med? Emelie efter en festkväll.

Vad läser du just nu? Ingenting mer än modetidningar, jag laddar inför måndag när Femtio nyanser av mörker äntligen kommer ut i butikerna! Jag ska springa till Akademibokhandeln så fort jag bara kan!

Senast sedda film? Halva "Love happend" igår. Kände mig inte så engagerad och somnade istället.

Vilken svordom använder du mest? Fan och jävlar. Tyvärr.

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.

Senast 3 inkomna sms? Det ska ni inte bry er om;).

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? Och inte detta heller=).

Vilken är din favoritfrukt? Satsumas och jordgubbar.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Prinsessan Madeleine när jag hade långt hår.

Vad är du rädd för? Allt och inget.

Blir du lätt svartsjuk? Ibland för mycket, ibland för lite... Båda är illa.

Din favoritkaraktär ur en serie? Carrie i Sex and the city och Chuck ur Gossip Girl.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Den använder jag mig aldrig av faktiskt.

Vilket språk hade du velat lära dig? Franska.

Vad för sorts killar faller du för? Antar att jag har en väldigt blandad "smak". Har dejtat mörkhåriga och ljushåriga, svenska och utländska, äldre än mig och yngre än mig, snälla och dumma, romantiska och iskalla... Hehe. Två av dom har fångat mitt hjärta något enormt, och jag minns dom både med glädje och sorg.

Vart vill du åka just nu? Skrev en lång bit här om en annan sorts resa än den som handlar om att fysiskt åka från plats till plats och blablabla... Men jag kom på att jag tänker inte dela det med er, utan istället låta er se målet när det är nått;).

| |
Upp