Semstersöndag.

Hade en fantastisk lördagskväll igår tillsammans med min bästa Blondie! Drack piggelindrinkar på hennes balkong, lyssnade på house och tog igen allt vi inte pratat om den senaste veckan typ. Sedan fortsatte vi mot Bånken där vi mest hängde vid ett bord på uteserveringen med ett stort gäng killkompisar. Fab fab fab;).
 
Idag har jag mest bara chillat på samma balkong som igårkväll, dock med vatten och tidningar som sällskap istället hehe.
 
Jag har tyvärr inte mått så bra sedan i torsdags. Känns som om huvudet inte riktigt hänger med, och det har orsakat migränanfall, huvudvärk och sjukt spända axlar. Kanske är det all stress som släpper nu en vecka in på semestern. Jag vet inte. Blir dock en lugn söndagskväll för min del idag. Kom hem för inte så längesedan, har packat upp, tagit en dusch och klätt på mig myskläder. Ska tvätta hade jag tänkt och sedan blir det bara film och soffa. Mysigt=).
 
Kärlek!
 
 
| |
Upp