Fredag.

Många turer denna veckan. Många beslut och många tankar. Nu har jag dock bestämt mig, och det känns rätt i magen. Glädje och spänning. Och som vanligt gäller det jobb. Såklart. Det andra tar vi på lediga helger typ;) hehe.
 
Idag har jag vart ledig och det var ju minst sagt välbehövligt. En liten traditionell fredagsrunda på stan med mamma, inhandlande av snittblommor, gott bröd och godis och så var det helg denna veckan oxå. Köpte med mig latte upp från Espressohouse, och efter lite fix har jag bara dejtat min soffa och plöjt snart hela säsong ett av Pretty Little Liars. Hur bra serie?
 
Ikväll lagade jag hemmagjord pizza from scratch, och glass med chokladsås -även den hemmagjord-. jag tror jag kan det där. Fotboll till det, och nu blir det sova för imorgon kör vi lördagsjobb.
 
Puss!
 
| |
#1 - - Emily Sophie:

Hur bra serie? Såhääääääääär bra serie!

Svar: Miiiinst sagt. Hon som presenterade mig för denna serie borde ha ett pris!
extravagantly.blogg.se

Upp