Tisdagslista.

Vad åt du senast? Fruktsallad med Kesella vanilj.

Vilken film såg du senast på Bio? Små citroner gula. Älskade den!

Vilka är dina tre bästa serier? Sex and the city, Gossip Girl och The OC.

Vilken bok läste du senast? Håller på med "Ett tunt blått streck" av Jenny Leeb. Sjukt bra!

Vad ska du göra i höst? Oj... hösten känns så väldigt långt borta! Men jag vill fortsätta utvecklas mot mina mål på jobbet, sen om det är i Malmö eller någon annanstans visar sig. Vill dessutom ta tag i och börja skriva den där grejjen som dyker upp allt oftare i tankarna. Antingen flytta eller renovera min lägenhet. Och till hösten ska jag fan ha ett par Primeboots... Det blev lixom inte av denna säsong och nu känns det bara onödigt.

Ska du resa någonting i år? Hänga lite i Stockholm med Blondie, hälsa på BFF i Örebro, på spa i Tylösand med E och L och sen har jag lite andra planer som väl visar sig antar jag=).

Vilket är de senaste klädesplagget du köpte? Bomberjackan från MQ/Zoul i lördags. Älskar!

Hur länge har du bloggat? Fem år i sommar. Exakt på dagen lika länge som det är sedan det tog slut mellan mig och min dåvarande pojkvän. Time flies.

Tre bloggar som du besöker precis varje dag: Michaela Forni, Shopping&fashion och House of Philia.

| |
Upp