Plötsligt bara stod dom där.

Jag och Vickan vart i stan idag efter att jag jobbat min korta dag bestående av tre timmar. Frukostmöte rockar såhär på en fredag, jorååå;).
 
Iallafall så köpte vi med oss frappino från E-house och gick gatan ner, och när vi nästan precis vart redo att gå till centralen slank vi in på L and I som hade utförsäljning. Och vad står där? Jooo de perfekta svarta pumpsen. Storlek 39. Svarta. Mocka. Sjukt bra vårdad vintage. Från bästa bästa Acne. Vad jag fick betala? 270:- ! Detta händer inte! Såå himla lycklig. Kommer att få slänga i en sula bak, men de är miiiina och kommer få vara med mig tills jag typ dör!
 
Åkte sedan till Emporia och gick rundor. Käkade en pasta på Vapiano, handlade lite goda saker på både Ica och Systemet och åkte sedan hem. Med andra ord en perfekt fredag med en underbar vän=). 
 
Nu sitter jag bara hemma med ett glas vin och äter M&M och marsipanchoklad. Riktigt mysigt. Har klickat hem hela Entourageboxen eftersom CDON har grymma rabatter idag. Har tänkt köpa den länge, men idag fick jag den för 300:-. Hallå lixom? Nu kan jag hänga med Vince Chase och Turtle preciiiiis när jag vill och vem klagar på det?;) hehe.
 
Näää nu ska jag sluta prata konsumtion och strax gå och lägga mig=).
Puss finisar
| |
Upp