Torsdag.

Vad har hänt den sista tiden? Det svinkallt och jag kan äntligen använda mina älskade vinterjackor igen, jag har gått ner 5 kg och tycker inte att det har vart sådär jättejobbigt precis, jag har vart på en intervju inom jobbet som jag tror gick rätt bra, men man vet ju aldrig här i världen, jag har upptäckt att jag har en granne som är lika gammal som jag som jag kan hänga med på taket när han röker (sjukt nice!), fanns inga parkeringar på Maxi idag när jag skulle handla, och fick således dra till Kvantum istället.... (jag älskar Maxi... Kvantum? Not so much.), Paradise hotel borde sändas sju dagar i veckan istället för tre... I love that shit!
 
Imorgon är det fredag, och trots att det är min lediga dag ska jag till jobbet för frukostmöte. Sedan möta Vickan, shoppa och äta lunch! Jobbar helgen, men ska ändå ut på lördag om alla inblandade är friska och pigga. Jag älskar det där som kallas livet vet ni, och tänker inte låta en nedlåtande kille förstöra detta, när det finns så många fler underbara män här på jorden. En-ough!
 
Puss
| |
Upp