God jul?

Detta har ju verkligen inte vart mitt år som ni vet, och jag har inte alls sett fram emot julen. Nej usch vad jag har bävat för december. 
Men! Nu är det den 23 december, det är vårväder ute, min lägenhet är ett kaos av flyttlådor, skräp och drivor av kläder överallt, jag har jobbat -och kommer att jobba- så otroligt mycket och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få ihop allting som jag har tänkt mig. Trots allt detta är jsg så lugn i kroppen. Inte en tillstymmelse till ångest. Nästan rent utav lycklig? Bitarna i mitt pussel börjar falla på plats igen, och jag vågar nog säga att ingen är värd det mer än jag efter ett helvetes 2014. Tack livet för några fantastiska decemberveckor!

Nu blir det en runda på stan med Resmie och hennes mamma, och sedan hem och fortsätta packa. Ikväll middag och Bingolotto hos familjen:). Traddis!

Puss på er finisar!
| |
#1 - - Håkan:

God Jul och önskar dig ett bra mycket bättre år 2015 :-)

Upp