Like everything will be okey=).

Denna resan är otrolig. Första dagen vart lite jobbig -dock bara pga mina egna tankar, samt saknad-, men idag har det vart fantastiskt och jag njuter av varje sekund!
 
Har spenderat dagen vid poolen. Läst, sovit, druckit Cola light, ätit ceasarsallad, badat massor och ätit glass. Sedan upp på rummet och somnade innan det vart dags för dusch och fix. Bjöd mamma och pappa på middag. Känns som det är det minsta jag kan göra efter att ha blivit bjuden på hela denna fantastiska resa med alla möjliga faciliteter. Blev klassisk BBQ med verkligen alla tillbehör man kan tänka sig. Obegränsat med vin etc till det så ja.... Hej både rosé och vitt:P. Efter maten vart vi ute och shoppade, och jag köpte två parfymer jag har velat ha länge (YSL Manifesto och Prada Candy), samt två klänningar på Mango. Imorgon ska jag ta en PW till Zara och köpa ett par skor jag kärade ner mig fullständigt i igår, och sedan är min födelsedagsoutfit klar=).
 
Nu har jag precis godnattskypat med den finaste killen -människan!- jag vet, så jag tänkte säga godnatt till er oxå.
Ta hand om er.
Kärlek
 
| |
Upp