Insomnia.

Vad gör du när du inte kan sova Emelie? Spanar lägenheter jag aldrig kommer ha råd med på hemnet.
Varför kan du inte sova Emelie? Ett ord räcker och det stavas H-O-S-T-A. 

Perfekt söndag. Sovmorgon. Smoothie till frukost. Dusch och fix men inget smink. Blomsterlandet, EMmöbler (där mamma och pappa köpte den vackraste lampan!) och Maxi. Fika ute i solen. Läsa bok i solsängen på verandan. Söndagsmiddag. Häng hos morbror&moster. Hem. Fix och sånt. Långt telefonsamtal med lillasyster. Annika Bengtzonfilmen på fyran. Jo typ så. 

Tack för denna fantastiska underbara helg. Jag är så tacksam livet för att du gett mig dessa dagar. Jag har äntligen kunnat vara avslappnad i huvudet sedan i januari pga mkt tankar på jobbet. Tack!

Nu känner jag att hostmedicinen verkar så jag ska försöka somna. 
Sov gott. 
Puss

| |
Upp