Lyckad lördag trots allt.

Blev som ni nog kan förstå väldigt mycket soffa idag. Orkade inte ens gå upp och köpa godis och då är det illa! Haha. 

Vid sex tog jag mig dock i kragen och lagade middag, tog världens längsta dusch och ett glas Perfect day rosé. Sminkade mig, lockade håret och slängde på mig en ny rosa klänning från H&M Trend och klackar från Acne. Mötte sedan upp mina två favvobrudar för massa snack och vin. Trevlig kväll!

Nu är jag dock hemma igen. Tidigt för att vara jag på en lördag. Sitter i sängen i myskläder och äter päronglass för att lindra min sjukt onda hals. Imorgon blir det akuten, tro mig! Detta är nästan värre än halsfluss faktiskt och då är det illa:(. 

Nu börjar en romantisk komedi på trean så den tänker jag se minsann i brist på annat. Kommer förmodligen somna till den men det må va hänt!
Sov gott finisar!
Puss





| |
Upp