Ajax, godis och Woody Allen.

Fredag fredag fredag. Jag har längtat hela veckan faktiskt. Veckan har vart hård... Jobbat mycket, sovit för lite. Men nu är det helg och jag kan bara njuta!
När jag kom hem från Malmö gick jag till Hemmakväll för godis, och Iris för tulpaner och hyacinter. Sedan hem och käkade middag och efter det har jag bara umgåtts med Ajaxflaskan och nu är äntligen min lägenhet skinande ren. Har inte pallat städa på ett tag, men nu så=). Älskar känslan.
 
Mer än det då? "Ensam ung kvinna söker" och "Vicky Christina Barcelona". Två filmer jag aldrig sett och dessutom filmer som inte är komedier. Det händer minsann inte ofta kan jag säga men någon gång ska vara den första.
 
Sova tidigt ikväll tror jag. Trots att det är en fantastisk fredag på alla sätt, har jag ont både i ryggen och i handleden och det allt utom roligt:(.
 
Puss på er, njut av er helg!
| |
Upp