När det känns som om ditt bästa inte är tillräckligt bra.

Det är som om jag precis sett en film jag vet att jag aldrig kommer att kunna se igen. Det är en film man bara kan se en gång. Den blev lixom en sån där film som bara visades för en utvald och liten skara på en filmfestival. Den gick inte upp på bio, och den släpptes aldrig på dvd. Den kom och den gick, och skådespelarna fick aldrig betalt och den utlovade ersättningen för besväret.

Eftertexterna till filmen börjar rullas upp. Musiken, fotograferna, regissörerna och statisterna. Baserad på en verklig händelse. Inga människor kom till skada vid inspelningen. Stuntscenerna utförda av professionella stuntmän. Försök inte dig på att göra detta hemma. 

Jo. En människa kom till skada vid inspelningen av vår film, och det var jag. 

Allt har ett slut. Jag trodde bara i min naiva värld att denna film skulle bli en succé. En klassiker med ett "så levde de lyckliga i alla sina dagar"-citat i slutet. 

Det blev inte så. Det blev bara rullande eftertexter och ett stort error på rutan. 
The end. 
| |
#1 - - S:

:( Kramar!

Svar: Tack <3
extravagantly.blogg.se

Upp