Torsdag.

Jag fattade inte vart mina pengar tagit vägen... förräns jag tittade i min Mateusskål... där låg det en ny mascara från YSL, nytt läppglans från Lipfusion och ny foundation från Clinique.... smink för sammanlagt 770:- Så sjuuukt kul att ha nytt smink, men jävligt tråkigt att lägga pengar på det. Dock är det så drygt så man behöver inte köpa nytt varje månad.

Inte för att skryta, men det finns inte att använda typ IsaDora och övriga "sådana" märken... min hud klarar inte det. Dock är H&Ms rouge något jag kan rekommendera trots det låga priset (39,50)... funkar perfekt och sitter hela dagen.

Dagen i övrigt då... fixade mina bankärenden kl 10.00 imorse, hade svårt att hitta parkeringsplats... vem är så dum att vilja vara i stan på typ årets varmaste dag?? Fråga mig inte... Jag la på parkeringsbiljetten 10.06 och satt åter igen i bilen 10.26. Sen blev det en kort tur till Krstd, jag köpte det nödvändigaste som ny foundation som sagt, lite trosor och en pocketbok... och VeckoRevyn... asså har inte den blivit sämre?? Jag läste ut hela på mindre än en halvtimme...

Resten av dagen har jag legat på stranden, umgåtts med bästa bästa vännen, och nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar på House of wax och dricker vin.


På lördag ska det regna. Då ska jag städa garderoben, my god det ska slääängas saker där alltså.

Puss!

Allmänt | |
Upp