Torsdag.

Ahhhh fyfaaaan! Jag kan inte säga att jag är levande precis. Har sovit max två timmar inatt. TVÅ! Fattar ni. Det där jävla ljudet från köket började låta igen och jag tycker det är så jävla jobbigt. Vad fan kan det vara??? Någonting hade ju gjort feta hål i påsen med vetemjöl, men samtidigt har ingenting fastnat i musfällorna. Fy fan detta är så jävla vidrigt. Kraffs kraffs. Ikväll tänker jag abslout inte sova hemma, det är ett som är säkert. Ska hoppa av några hållplatser innan och spendera kvällen med hyrfilm och chirre+dirre. Myyys!

Hur som, sista jobbdagen på lääänge nu. Ska inte tillbaka förrän den 10 januari, även om jag älskar mitt jobb ska det bli så himla skönt med lite sammanhållande ledighet, inte minst efter denna natt.


Lite brottom nu. Bussen går om en timme och jag har bara frullen klar.
Men hoppas ni har en underbar nästsista dag av 2010 babes, själv hade jag tänkt fira med mini-shopping och sushi. Worth it, oh yes.
Puuuussss!
Allmänt | |
Upp