Måndag.

Ledig idag! Var sjukt skönt att sova ut idag efter en ganska så hektisk helg.
I lördags jobbade jag ju långlördag och var inte hemma förrän runt kvart i fem. Vilade lite, och sen körde jag till Blondie i Kstad. Vi stack till Mäxi och handlade och sen lagade vi tacos, åt och kollade på Closer på macen som var uppladdad medans resten av lägenheten var nedsläckt. Vi körde två timmar earthour istället för en så nu har vi en tillgodo hehe. Sov där, och vaknade av att en hund nosade mig i ansiktet haha.

Igår träffade jag Ida en snabbis på morgonen och sen spenderades resten av dagen på IKEA. På kvällen sålde jag ytterligare lite möbler som jag tröttnat på och ekvationen massor av ikealådor som ska sättas ihop + tomma ytor i lägenheten = STÄDNING big time today. Börjar verkligen likna någonting nu.

Ikväll ska jag köpa en sak jag längtat efter hur länge som helst, och i veckan blir det förmodligen att köpa TV oxå.

Nu måste jag springa ner och lägga på bilen. But later babes=)
Puss!
Allmänt | |
Upp