Ledig torsdag.

Idag är jag leeedig! Tralalala. Har vart sååå trött denna veckan, förmodligen pga tidsomställningen. Dock brukar jag inte reagera på sånnt, men tydligen i år. Aja... kanske är helgens sjukt roliga festande som satte spår oxå? Hehe. Därför var denna dag riktigt uppskattad och efterlängtad.

Igår kom min älskade Elin till mig med en stor bukett vita liljor i handen. Lycka att ha sånna vänner ellooor? Vi spenderade vår kväll med varma mackor, mängder av Cola light, popcorn, ostbågar och första Skilda Världar boxen. Sjukt mycket nostalgi haha. Jag älskar det! Nu vill jag bara se mer mer mer. Imorse efter att ha sovit ut ordentligt bakade jag scones till oss. Scones och apelsinjuice är ju då gaaanska fab torsdagsfrulle kan jag tycka;).

Dagen har spenderats med CillPill. Först lite shopping och ärenden på stan, lämnade in mina Acneskor på sulning så snart är de redo att användas. Dessutom bokade jag frisörtid -lääängtar massor- och lämnade tillbaka en klänning. Sånnt man aldrig hinner annars typ. Storhandling på Määäxi har vi oxå hunnit med och nu sitter jag här med en Cola light och funderar på om jag ska palla städa lägenheten eller inte. Vet att jag kommer känna mej grymt nöjd imorgon när jag kommer hem och kan celebrate friday i en ren appartamento. We'll see 'bout that.

Later babes!
Pusssss


Allmänt | |
Upp