Mors dag idag och dagen har firats enligt tradition; middag utanför Åhus på restaurang och senare efterföljande fika i stugan. Halva släkten vart samlade och jag har bara njutit hela dagen.

Just denna morsdag kändes lite mer speciell än vanligt, och superkänslig som jag är har jag fått hålla tillbaka tårarna många gånger idag. Mamma har ju för er som inte vet varit sjuk i cancer sedan i augusti, och detta år har vart riktigt jobbigt för hela familjen.

Av mig fick hon därför ett presentkort på Makeupstore så att vi tillsammans ska gå på kurs och lära oss mer om smink etc. Hon blev riktigt glad, och jag gav henne det eftersom jag tycker att hon är väl värd all ytlig lyx hon kan få nu efter att bla hennes hår har växt ut igen efter sjudomen.

Skulle kunna skriva spaltmeter om detta, men nöjer mig med att säga;

Älskade, bästa, fina mamma. Jag älskar dig!


Allmänt | |
Upp