Helgen.

Fredag. Lycka som sagt. Kunde inte sitta still på tåget. Stan. Nya naglar. Fick ett samtal och hade fått blomsterbud! Middag på Harrys. Vitlöksbröd, oxfilépasta med ruccola och parmesan, chokladpannacotta och vin. Hem. Somnade på soffan. Så lugn i kroppen och det var längesedan!

Lördag. Vaknade tidigt av mig själv. Städade hela lägenheten så jävla grundligt. Det var månader sedan sist för jag har verkligen inte orkat. Cyklade hem till pappa. Vi stack ut i skogen och sprang. Sedan frulle efter det. Blomsterlandet. Hem. Dusch. Fix. Två timmar på Snooze. Hej jag är blondin! Resten av eftermiddagen i solen. Kväll. Fix. Blondie. Vin vin vin. Kstad. Bishops. Mer vin. Hem. Kaffe. Hamilton i nationens intresse på tv. Micke P är snygg han. Snygg och såå bad! (Såklart;) ). Somnade på soffan igen. Vaknade runt fyra och somnade om. 

Söndag. Sov till 14. Betalade räkningar och vek in ren tvätt. Tog bilen hem till mamma och pappa. Verandan. Grillmiddag. Åkte hem. Sortera smutstvätten. Ska boka tid imorgon. Sett tre Annika Bengtzonfilmer. Nu min säng.

Tusen tusen tack för denna helg! Den har varit underbar och jag har kunnat andats ut, träffa de som bryr sig om mig -men tyvärr inte träffat den som tydligen inte bryr sig alls- och kunnat känna mig nöjd och stolt över mig själv. Det händer verkligen aldrig så tack!

Godnatt <3
| |
Upp