Sommarben och provrum.

Ja vad ska man göra när man är typ ofrivilligt ledig? Jag spenderar mina dagar så lugnt det bara går. 

Är just nu i Skövde och vilar upp mig hos Blondies mormor. Riktigt riktigt skönt! Vi sover massor, äter (betydligt mer än vad jag hade gjort hemma...), kör runt med bilen och som sagt vilar! Idag blev det även lite shopping... Köpte klänningen nedan i både svart och vitt på Gina och lite trosor. Alltid kul:).

Hoppas dock på att kunna sola och bada imorgon. Brännan måste få sitt;). Jag har ärligt talat sminkar mig två gånger på tre veckor... Om det är likt mig vet jag inte, men det är iallafall såå skönt att slippa!

Hoppas ni mår bra. 
Puss






| |
#1 - - Håkan:

Läser att du inte mår så bra. *Ger dig en varm sommarkram*

Svar: Aww tack så mycket:). Kram tillbaka till dig
extravagantly.blogg.se

Upp