The latest.

Tänkte bara kika in och vinka lite hej till er eftersom jag sett att några fortfarande är inne och tittar då och då:). 
Hoppas ni mår bra?
Nu låter detta typ som ett brev till en brevvän när jag var typ 12, men så får det lixom bli ikväll. 

Mår fortfarande inte bra, och kommer vara hemma ett tag längre än det var tänkt. Det kommer bli okej såsmåningom... Ibland blir det lixom inte som man tänkt sig. 

Hur som helst har jag tagit det rätt lugnt de senaste dagarna. Läkarbesök, lite stranden och ikväll hängt med min bff. Vad vi gjorde? Övade mig på att köra hennes bil av äldre modell (har trots att jag haft körkort i snart tio år bara kört nyare Volvo och BMW haha) och spelade fotboll på en parkering. Omväxling och så!

Nu ligger jag hemma i mitt gamla rum i mamma och pappas hus. Har i princip flyttat hit nu ett tag, och det är betydligt svalare och mysigare här än i en varm etta inne i stan. 

Vi hörs snart. 
Puss




| |
Upp