Lördagen i sin halvhet.

Upp och ner. Precis som livet är just nu. Dock rätt mycket ner. Många tårar har gråtits, och midsommar blev väl bra, men långt ifrån så bra som den skulle kunnat bli. Jag kommer aldrig ge upp. 

Igår kände jag inte för att göra någonting. Rödgråtna och svullna ögon, alla fina kläder i tvätten och jaa... Ni hör ju. Men jag tog fan tag i mig själv. Duschade, fick ihop en hyfsad outfit, sminkade mig och blev sen satt i en bil med Resmie och Fatime och två tjejkompisar till dom. Albansk musik på högsta och vi åkte till Malmö och käkade på TGIF. Mysigt:).

Kom hem vid 23, bytte snabbt om och drog med Emelie och Micke till Kstad. Var på Bånken, gav 50 spänn till en tiggare, köpte godis på Statoil för hundra spänn, fick en cider över mig och spräckte mina byxor. Åkte hem, såg på Sunes sommar och somnade kl fem imorse helt utmattad. 

Det var den lördagen det.
Puss
| |
Upp