But I can´t help.

Riktigt bra fredag idag! Köttade sjukt hårt på jobbet och tack vare det har vi en bra start att gå på imorgon. Känner mig nöjd=). Sedan missade jag dock bussen in till Lund med typ en minut, och pga det missade jag ju såklart även tåget. Jaja. I brist på annat gick jag in på Ica och skulle småhandla lite som jag glömde igår. Där hade dom sjukt billiga liljor och pioner och jag som inte hade köpt fredagsblommor tog en bukett av varje. Och då när jag väl kom hem var jag ju såklart tvungen att städa, för vem vill sätta in fräscha snittblommor i ett skitigt hem? Inte jag iallafall;). Så med andra ord blev det fredagsstämning här på ett kick. Blommor, Ajaxdoft och ett nytt linne från H&M Trend på klädhästen. Det enda som saknas är godisskålen, men nonono. Vart sjukt duktig med maten idag. En proteinbar, en halv kycklingfilé och till det körsbärstomater och en paprika. Samt Cola light, för den släpper jag aldrig;).
 
Haha det där med solariet föresten! Jag tycjte ju imorse att jag verkligen inte fick ngn färg alls och tänkte att jag får nog gå dit imorgon oxå. men guuud asså som det tog! Jag har sjukaste linjen nu, och har typ lika mkt färg som efter två dagar på Teneriffa haha. Solar jag två ggr till nu den kommande veckan kommer jag att vara fräknig pepparkaka=). Ihhh, finaste jag vet!
 
Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng och tacka.... ja vem vet jag, men alla inblandade för denna underbart vanliga fredag=).
 
Puss!
| |
Upp